بهترین پاوربانک‌ انکر (Anker) در بازارهای ایران

1

پاوربانک ها در برخی مواقع میتوانند در نقش ناجی ما ظاهر شوند. درست در حیاتی ترین زمان ممکن که احتیاج مبرمی به گوشی هوشمند خود داریم ولی شارژ آن رو به اتمام است. اما خب نکته ای که وجود دارد این است که، اگر پاوربانک مناسبی انتخاب نکنیم امکان دارد بعد از مدتی، آن پاوربانک خراب شود و یا حتی به گوشی خودمان آسیب برساند و هزینه زیادی را به ما تحمیل کند. در این مقاله به تعدادی از بهترین پاوربانک های برند انکر که در بین برندهای مختلف جزو بهترین ها و درخشان ترین هاست میپردازیم. با تانک همراه باشید تا بهترین پاوربانک‌ های انکر را که از برندهای درجه یک است بشناسید.

پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت انکر PowerCore Essential مدل A1281

پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت انکر PowerCore Essential مدل A1281 از بهترین پاوربانک‌ انکر

این پاوربانک ۴۵۴ گرمی با طراحی مدرن و ضخامت ۰.۷ اینچ در رده پاوربانک‌های مسافرتی قرار می‌گیرد. شارژری که مجهز به فناوری کنترل دما، روکش ضد حریق، لایه محافظ در برابر خراش، یک ورودی Micro USB، یک درگاه USB-C و ۲ درگاه خروجی USB با توان 15 وات است و می‌توان همزمان دو دستگاه را با آن شارژ کرد.

باتری ۲۰ هزار میلی‌آمپر ساعتی و ظرفیت بالای نگه‌داری انرژی این پاوربانک، امکان شارژ موبایل، هدفون بلوتوثی و دیگر دستگاه‌های مشابه را برای شما فراهم می‌کند. مثلا با یک بار شارژ آن می‌توانید گوشی گلکسی S10 سامسونگ، آیفون X و یا iPad Mini 5 خود را به ترتیب 5، ۵ و 2.5 بار فول شارژ کنید.

از قابلیت‌های رقابتی پاوربانک 20000 میلی‌آمپر ساعت انکر PowerCore Essential مدل A1281، با کالاهای هم‌رده آن می‌توان به فناوری‌های PowerIQ و Voltage Boost، اشاره کرد. Voltage Boost، با آنالیز هوشمند فرآیند شارژدهی و محاسبه و جبران ولتاژ تلف شده از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و ضمن کمک به حفظ سلامت باتری، باعث شارژدهی با حداکثر سرعت می‌شود. PowerIQ نیز در شارژ سریع موثر است. گفتنی‌ است قابلیت Multi Protect آن مانع از بروز از رخدادهایی چون افزایش یا افت ولتاژ در زمان شارژدهی، افزایش حرارت و اتصال بدنه می‌شود.

پاوربانک 25600 میلی آمپر ساعت انکر PowerCore III Elite مدل A1291

پاوربانک 25600 میلی آمپر ساعت انکر PowerCore III Elite مدل A1291 از بهترین پاوربانک‌ انکر

تمام شدن شارژ گوشی در یک روز کاری، بسیار ناراحت کننده است. خالی شدن شارژ گوشی و لپ‌تاپ شما احتمال از بین رفتن فرصت‌های خوب برای انجام کار را بالا می‌برد. امروزه تقریبا هرکسی به پاوربانک یا شارژر همراه نیاز دارد که در زمان خالی بودن شارژ دستگاهشان آن‌ را به سرعت شارژ کنند. پاوربانک 25600 میلی‌آمپرساعتی انکر مدل PowerCore III Elite A1291 یکی از بهترین پاوربانک‌ های انکر است که می‌تواند مشکل خالی شدن شارژ شما را کاملا حل کند. «انکر» (Anker) یک شرکت چینی در زمینه تولید و ارائه قطعات و لوازم جانبی است. محصولات این شرکت از کیفیت عالی به‌ همراه قیمت مناسب برخوردارند.

پاوربانک انکر مدل PowerCore III Elite A1291 دارای دو پورت USB-A و دو پورت USB-C با پشتیبانی از Power Delivery برای شارژ شدن خود پاوربانک است که امکان شارژ کردن چهار دستگاه به‌ صورت هم زمان را از پورت‌های USB-A و USB-C در اختیار کاربر می‌گذارد. و دارا بودن فناوری‌های Power IQ و سیستم ایمنی Multi Protect برای این پاوربانک مزیتی عالی محسوب می‌شود. این پاوربانک، با انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال و دیگر لوازم الکترونیکی سازگاری دارد. وزن این شارژر معادل 590 گرم بوده که برای پاوربانکی با این ابعاد و ظرفیت بالا، عدد بسیار راضی‌کننده است و به همین دلیل حمل این کالا تقریبا آسان است.

بدنه این پاوربانک از پلاستیک سخت و بسیار مقاوم ظاهری بسیار زیبا ساخته شده است که در برابر خط و خش مقاومت خوبی دارد. همچنین بدنه این محصول ضدحریق نیز هست که ویژگی امنیتی خوبی برای آن به شما می‌آید. در آخر میتوان گفت، اگر به‌ دنبال تهیه یک پاوربانک با کیفیت و دارای قابلیت شارژ سریع هستید، پاوربانک انکر مدل PowerCore III Elite A1291 می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد.

پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعت انکر Magnetic Battery مدل A1611

پاوربانک 5000 میلی آمپر ساعت انکر Magnetic Battery مدل A1611 از بهترین پاوربانک‌ انکر

این شارژر مغناطیسی 5000 میلی‌آمپر ساعتی، برای سری آیفون‌های 12 و 13 مناسب است. تنها ۰.۵ اینچ ضخامت دارد و باتری آن تا 17 ساعت دوام می‌آورد. انکر در این پاوربانک با استفاده از تکنولوژی روز Mini Cell Anker و بدون کاستن از کارایی و قدرت شارژ، ابعاد باتری را کاهش داده است. به دلیل وجود آهنربای بسیار نیرومند آن، می‌توانید از تراز کامل و شارژ کارآمد دستگاه خود مطمئن باشد.

با باز کردن پایه تاشو این شارژر همراه می‌توان از آن به‌عنوان پایه تلفن نیز استفاده کرد. گرچه گوشی شما با این پایه تنها می‌تواند در وضعیت عمودی قرار گیرد؛ اما، همین حالت نیز برای بهبود زاویه دید گوشی‌ بسیار کارآمد است.

از دیگر ویژگی‌های آن میتوان به امکان شارژ دو طرفه، پورت‌های ورودی و خروجی USB-C، توان خروجی وایرلس تا ۷.۵ وات، تحمل وزن تا ۹۰۰ گرم، سازگاری با قاب‌های مگ‌سیف، بهره‌مندی از فناوری MultiProtect (برای کنترل دما، محافظت در برابر اضافه بار و…) اشاره کرد.

با خرید این کالا، علاوه بر باتری مغناطیسی (MagGo)Anker 622، یک کابل 23.6 اینچی (60 سانتی‌متری) USB-C بهUSB-C، راهنمای استفاده و ضمانت‌نامه نیز به شما عرضه خواهد شد.

پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت انکر PowerCore III مدل A1247

پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت انکر PowerCore III مدل A1247 از بهترین پاوربانک‌ انکر

این محصول با وزن 240 گرم، یکی از سبک‌ترین شارژرهای همراه 10000 میلی‌آمپر ساعتی و از بهترین پاوربانک‌ های انکر محسوب می‌شود. طراحی آن به شکل اسلیم‌لاین و ابعاد آن نیز ۱۴.۹ × ۶.۸ × ۱.۷ سانتیمتر است. این پاوربانک از فناوری‌های شارژ پیشرفته PowerIQ وVoltage Boost، سیستم کنترل شدت جریان، بهره می‌برد. دو درگاه خروجی USB-A با توان 12 وات و قابلیت استفاده همزمان دارد و دارای یک ورودی USB-C PD با توان 10 وات نیز هست. با این وسیله می‌توانید از سرعت شارژ تبلت و شارژ سریع‌تر موبایل خود آسوده خاطر باشید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.

1 Comment
  1. […] بیشتر بخوانید: بهترین پاوربانک‌ انکر (Anker) در بازارهای ایران […]