نکات مهم در خرید سایت از سایت ساز «ویژه فروشندگان کالای دیجیتال»

0

داشتن یک فروشگاه آنلاین اتفاق جدیدی نیست. پیش‌تر هم شما بدون نیاز به اجاره یک فروشگاه و فقط با باز کردن یک صفحه اینستاگرامی و فروش از طریق آن میتوانستید به راحتی درآمد کسب کنید و یا از طریق اینستاگرام فروشگاه آفلاین خود را به مشتریان معرفی کنید. اما در این روش همیشه محدودیت حاکم است! با کمک یک سایت ساز، شما میتوانید به صورت 24 ساعته فروش داشته باشید و مشکلاتی مثل:

محدودیت تعداد دایرکت، از دست دادن بسیاری از سفارشات، مشکلات متداول تامین و تعداد کالا، ناتوانی در دسته‌بندی مشتریان و مشکلات مختلف در برگزاری کمپین، ایده‌های برندینگی و … نخواهید داشت.

سایتتان را با سایت‌ساز تانک بسازید.
سایتتان را با سایت ساز تانک بسازید.

آیا افتتاح سایت، پایانی بر مشکلات آنلاین‌شاپ‌ها است؟

شاید در ابتدا اینطور به نظر بیایید که داشتن سایت همه این مشکلات را حل می‌کند، اما اینطور نیست. درست است که سایت، برای افزایش فروش و جمع‌ آوری دیتا برای بازگشت مشتری و موارد این‌چنینی مناسب است، اما مشکلاتی را نیز در پی دارد.برنامه نویسی و اجرای سایت، پشتیبانی و بارگذاری محصولات، مدیریت کردن محصولات، تولید محتوای سایت، مدیریت و ارسال سفارشات و… همه نکاتی مهمی هستند که در شروع یک وبسایت درگیری‌های زیادی را به وجود می‌آورند. ما در سایت‌ساز تانک برای همه این مشکلات فروشندگان کالای دیجیتال راهکار داریم. پس لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکات مهم در خریداری سایت برای فروشندگان کالای دیجیتال

موقع خرید یک وبسایت از سایت سازها، باید به نکات بسیار مهمی توجه کرد.

در خرید دامنه دقت کنید

زمان خرید دامنه برای وب‌سایت خود، به نکاتی مانند ماندگاری آن در ذهن، کوتاهی یا به اصطلاح رند بودن آن، قابل فهم بودن، راحتی در نوشتن، مرتبط بودن نام دامنه با کسب و کار یا فروشگاه خود و… باید توجه ویژه نشان داد.

اگه شما شعبه آفلاین دارید بهتر است نام وب‌سایت خود را به تنهایی و یا با پسوند SHOP مثل goshishop.ir ثبت کنید.

طراحی کاربردی مهم‌تر از طراحی ظاهری!

زیبایی وب‌سایت در قدم اول بسیار مهم است. البته این زیبایی را میتوان با بنر‌های مختلف نیز ایجاد کرد. اما مهم‌تر از طراحی ظاهری سایت، طراحی کاربری آن است. منظور از طراحی کاربری این است که کاربر در مواجه با سایت دچار سردرگمی نشود و به راحتی مسیر خرید را طی کند. همچنین این طراحی در آپاود کردن اطلاعات از سوی شما هم مهم است. از آن‌جایی که سایت‌ساز تانک به صورت تخصصی برای فروشندگان کالای دیجیتال طراحی شده، شما به هیچ دانش فنی‌ای برای استفاده از آن احتیاج ندارید. 

نکات مهم در زمان خرید سایت از سایت ساز

سرعت سایت را در نظر بگیرید

سرعت در لود (load) کردن صفحات و انجام اعمال مختلف در سایت یکی از مهم‌ترین نکات است. مخصوصا برای فروشندگان کالای دیجیتال که محصولات متنوعی در سایت خود دارند. برای اینکه اهمیت این موضوع را بهتر درک کنید یک مثال میزنیم؛
فرض کنید شما کمپینی با هدف افزایش فروش در سایت خود راه‌اندازی کردید و به این منظور هزینه بالایی هم بابت تبلیغات پرداخت کرده اید اما به دلیل سرعت پایین سایت، کاربران برای گشتن در سایت شما و خرید با مشکل مواجه می‌شوند و تعداد زیادی از کاربران قبل از اتمام خرید، از خرید منصرف می‌شوند.
سرعت یک سایت به زیرساخت‌های فنی آن بستگی دارد. ما در سایت‌ساز تانک، بالا بودن سرعت وبسایت شما را تضمین می‌کنیم. 

درگاه خرید امن و آسان برای هر دو طرف مهم است!

داشتن یک درگاه خرید امن، امنیت سایت شما را بالا برده و فراهم کردن روش‌های پرداخت متفاوت از جمله پرداخت از طریق درگاه آنلاین اینترنتی، کارت به کارت یا پرداخت آفلاین، پرداخت وجه پس از دریافت کالا و … در جلب رضایت مشتری اهمیت ویژه‌ای دارد.

سازگاری با انواع صفحه نمایش

ممکن است کاربران شما از طریق کامپیوتر، لپ‌تاپ، تبلت و یا گوشی وارد سایت شوند. وبسایت شما باید برای هر روش ورودی به سایت، طراحی شده باشد و بتواند طراحی خود را به سرعت تطبیق دهد تا همه مشتریان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

پنل فروشنده و سایت ساز تانک https://tank.ir/

ویژگی سایت ساز تانک برای فروشندگان کالای دیجیتال

ما در سایت‌ساز تانک علاوه بر نکات فنی‌ای که در بالا گفته شد، با کمک جمعی از برنامه‌نویسان، ایده‌پردازان و طراحان UI-UX سعی کرده ایم از طریق سایت‌ساز تانک، سایتی کاملا متناسب با نیاز فروشندگان کالای دیجیتال در خدمت شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی فروشگاه آنلاین خود را افتتاح کنید. برخی از ویژگی‌های مهم سایت‌ساز تانک عبارت اند از:

سفارشی شده برای کالای دیجیتال

سایت‌ساز تانک به صورت کاملا سفارشی شده برای کالای دیجیتال طراحی شده و همه محصولات دیجیتال را در صفحه بارگذاری محصولات آن میتوانید به راحتی بیابید و به سادگی با ایجاد تنوع و درج اطلاعات تکمیلی، برای کاربر منتشر کنید. در واقع شما نیازی به بارگذاری محصول به روش‌های متداول در سایت‌ها ندارید و همه چیز با چند کلیک ساده انجام می‌شود.

دامنه رایگان

با خرید سایت از سایت‌ساز تانک، دو دامنه yourname.ir و yourname.tank.ir به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قیمت لحظه‌ای

ویجت قیمت لحظه‌ای سایت شما را همیشه به روز نگه می‌دارد و جزو مهم‌ترین المان‌های اعتمادساز برای مشتریان است. شما میتوانید انتخاب کنید که در هر لحظه کدام یک از محصولات نمایش داده شود. قیمت‌های این باکس با توجه به قیمت دلار، بازارهای آنلاین و آفلاین محاسبه شده و با کمترین خطا در اختیار شما قرار می‌گیرد.

قیمت گذاری آنلاین

الگوریتم قیمت‌گذاری آنلاین تانک با دقت بالا پیاده شده است که کاربران شما میتوانند به صورت آنلاین قیمت گوشی خود را در سایتتان محاسبه کنند. زمانی که کاربران درحال قیمت‌‌گذاری در سایت شما هستند، نرخ حضور در سایت شما بالا رفته و سئو سایت را بهبود می‌بخشد.

فروش قسطی

فروش قسطی به صورت حضوری کار خیلی سختی نیست اما وقتی شما تصمیم می‌گیرید فروشی در سطح کشور داشته باشید و خریداران بدون آن‌ که به فروشگاه شما آمده باشند، به صورت اقساطی از شما خرید کنند، موضوع کمی پیچیده می‌شود. سرویس قسطی که ما به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهیم به شما این امکان را می‌دهد بدون نیاز به ارتباط با مشتری و فقط از طریق وب، کالاهای خودتان را به صورت قسطی و در بستری کاملا امن به مشتریان خود بفروشید.

دراپ‌شیپینگ

با استفاده از دراپ‌شیپینگ تانک شما میتوانید بدون نیاز به سرمایه اولیه و حتی هزینه نگهداری و یا نیروی کار، کالاهای خود را از طریق تامین‌کننده‌های ما موجود کنید. برای اطلاع بیشتر در مورد سیستم دراپ‌شیپینگ تانک کلیک کنید.

باندلینگ

باندل کردن از مواردی است که میزان فروش شما را 10 تا 30 درصد افزایش می‌دهد. شما میتوانید با باندل کردن محصولات خود خریدار را ترغیب کنید که لوازم جانبی و اکسسوری موردنیازش را از سایت شما خریداری کند.

هزینه بصرفه

هزینه‌ای که بابت سایت‌ساز تانک پرداخت می‌کنید متناسب با اندازه فروشگاه شما و تعداد تنوع محصولاتتان می‌باشد. شما بسته به میزان کالایی که میخواهید در سایت خود موجود کنید هزینه می‌پردازید. برای تست سایت‌ساز تانک تا 7 روز، اینجا کلیک کنید.

مشاوره سئو

سئو قدرتمند به شما این امکان را می‌دهد به راحتی و بدون نیاز به صرف هزینه تبلیغات، کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید و همیشه در صدر جستجو‌های گوگل باشید. ما در تانک مشاوره‌های اصولی و دقیق در این رابطه را به شما خواهیم داد.

فروش بیشتر با سایت ساز تانک

بدون نیاز به دانش فنی

ما در سایت‌ساز تانک به راحتی شما توجه ویژه‌ای کرده ایم. به طوری که استفاده از سایتی که از طریق تانک ساخته‌ اید به حدی آسان و راحت باشد که نیازی به دانش فنی بخصوصی نداشته باشید. درج کالا، افزودن تنوع محصولات، ویرایش و اضافه کردن مطالب جدید در این سایت بسیار ساده‌تر از نمونه سایت‌های وردپرسی است.

بنرهای تبلیغاتی ویژه

با خرید از سایت‌ساز تانک، بنرهای طراحی شده زیادی در اختیار شما قرار می‌گیرد که میتوانید از طریق آن سایت خود را دیزاین کرده و یا بنر شخصی‌سازی شده خودتان را در آن آپلود کنید. همچنین در روزهای خاص بنرهای کمپینی مثل روز پدر، نوروز، جشنواره تابستانه و …  برای شما طراحی شده و در اختیارتان قرار می‌گیرد.

جمع بندی

اگر شما فروشنده کالای دیجیتال هستید و قصد افتتاح شعبه آنلاین فروشگاهتان را دارید یا علاقه‌مند به افتتاح یک سایت و شروع کسب و کارتان هستید و یا از همه مهم‌تر، در ابتدای کار خود هستید و در حال حاضر سرمایه قابل توجهی برای شروع خرید و فروش کالای دیجیتال ندارید، ما در سایت‌ساز تانک کنارتان هستیم. کافیست کلیک کنید.

Leave A Reply

Your email address will not be published.